Trenul Arad-Mangalia a ajuns la destinație. Drumul a durat „doar” 24 de ore

Publicat: 21 06. 2016, 17:13
Actualizat: 21 06. 2016, 19:50

Trenul a plecat din Arad duminică la ora 19.20 și urma să ajungă în Mangalia, luni la ora 10.55. Cele 15 ore și 35 de minute programate ale călătoriei s-au transformat în 24 de ore, după ce trenul a înregistrat 500 de minute de întârziere.

Călătorii au așteptat câteva ore în zona Petroșani, unde liniile erau acoperite de bușteni și apă din cauza unei furtuni. După ce au plecat din Petroșani și au trecut de București, locomotiva s-a defectat, iar pasagerii au așteptat din nou sosirea unei alte locomotive.

„Trenul INTEREGIO 1822, care a plecat la ora 19.20 din Arad, înainte de Petroșani din cauza condițiilor meteo – vijelii, ploaie – a fost nevoit să oprească și a staționat aproximativ 400 de minute. Terasamentul din proximintatea căii ferate și vegetația au alunecat peste linia de contact, astfel circulația pe ambele fire a fost închisă. După 400 de minute, timp în care colegii noștri au remediat problema, trenul a pornit mai departe către București. A ajuns cu această întârziere de aproximativ 400 de minute și a plecat mai departe către Mangalia. Între Fundulea și Sărulești, la locomotiva aceluiași tren a apărut o defecțiune tehnică și a fost trimisă o locomotivă de ajutor. La întârzierea care era deja acumulată de acest tren, a mai fost adăugată încă o întârziere de aproximativ 120 de minute, astfel că trenul a ajuns la Mangalia cu o întârziere totală de circa 500 de minute. A ajuns la Mangalia la ora 19.20, în loc de 10.55”, a declarat, pentru MEDIAFAX, purtătorul de cuvânt al CFR, Alina Predescu.

Pasagerii au primit apă în stația Fetești.

„În traficul intern pe calea ferată din România se pot face restituiri ale biletelor de călătorie atunci când este solicitat acest lucru pentru parcursul neefectuat. Adică, în timpul unei călătorii, dacă un pasager decide că dorește să întrerupă călătoria poate să solicite banii înapoi pentru parcursul neefectuat. (…) Regretăm situația creată, este vorba și despre o cauză naturală, cele 400 de minute, au fost generate de o problemă față de care, au căzut acei copaci pe linia de contact. Ne pare rău, ne cerem scuze pasagerilor pentru inconvenientele create”, a mai declarat corespondentului MEDIAFAX purtătorul de cuvânt al CFR, Alina Predescu.

Cele opt ore de întârziere reprezintă un record pe acest an, în condițiile în care recordul de anul trecut aparține unui tren care a plecat din nordul țării către litoral și a ajuns cu 12 ore de întârziere.