„Uber se străduiește să aplice expertiza logistică pe care a câștigat-o pentru călători în țări din întreaga lume pentru industria de camioane. Această strategie o plasează în mijlocul unei piețe mari și foarte fragmentate a brokerilor de marfă care dirijează operatorii de camioane”, arată Reuters.
Directorul executiv al Uber, Travis Kalanick, a postat o fotografie pe Twitter în care apare un camion alb inscripționat cu cuvintele „Uber Freight”.
Într-una dintre primele manifestări publice de interes ale lui Uber în domeniul transportului de mărfuri, compania a câștigat o licitație pentru achiziționarea de camioane pentru autovehicule Otto, plătind suma de 680 de milioane de dolari.
Uber împreună cu Otto au achiziționat, în ultimele câteva luni, o flotă de camioane proprii pentru a-și testa tehnologia, apoi și-a marketat serviciile către proprietari independenți de camioane și asociații de camioane și a construit o serie de alte tehnologii care implică cartografierea și urmărirea flotei.
În ciuda dimensiunilor mici, 4Front – o firmă de expedieri – va ajuta Uber să construiască noi capacități, a declarat Ivan Tsybaev, director executiv al Trucker Path, un startup care a construit o aplicație populară de navigare pentru șoferii de camioane.