Un europarlamentar român propune studierea istoriei UE în școlile statelor membre
Europarlamentarul PDL Mihaela Popa a cerut, în plenul Parlamentului European, ca istoria Uniunii Europene să fie studiată în școlile din toate statele membre.
Potrivit europarlamentarului român, tinerii trebuie pregătiți să proiecteze viitorul generației lor, iar aceasta presupune cunoașterea istoriei comune, etapele formării și dezvoltării Uniunii Europene.
„Ca să-ți construiești viitorul, trebuie să-ți cunoști trecutul”, a apreciat Mihaela Popa, care a mai precizat: „Avem nevoie ca istoria Uniunii să fie studiată în școli, avem nevoie de o politică europeană pentru tineret cât mai coerentă, care să răspundă la problemele specifice tinerilor. Europa trebuie să aibă acum o viziune clară asupra educației, a societății informaționale, a dialogului și schimbului intercultural între tineri, a ocupării forței de muncă tinere și a mobilității, precum și a problemelor curente ale tinerilor marginalizați”.