După ce a părăsit administrația Obama în 2011, Gibbs a oferit în mai multe rânduri servicii de consultanță pentru Casa Albă, iar ulterior a devenit cofondator al firmei de consultanță Incite Agency.
„Gibbs va conduce grupul de relații publice, care administrează comunicarea internă și externă și relațiile cu autoritățile. Va coordona activitățile de relații publice, prin mesaje clare și coordonate, către factorii interni și externi, pentru a îmbunătăți imaginea brandului și a susține strategiile companiei”, se arată într-un comunicat al McDonald”s.
Directorul general al companiei, Steve Easterbrook, încearcă să revigoreze brandul McDonald”s și să reorganizeze managementul.
Compania, care a anunțat luni al 12-lea declin lunar consecutiv al vânzărilor în termeni comparabili, are probleme din cauza concurenței venite din partea unor noi lanțuri de fast food, precum Chipotle Mexican Grill și Shake Shack, care au devenit mai atractive pentru noile generații preocupate mai mult să mănânce sănătos.
Easterbrook a preluat conducerea companiei în luna martie și consideră că McDonald”s trebuie să își relanseze brandul pentru a răspunde atitudinii în schimbare a clienților față de fast food.
McDonald”s este presată pe de altă parte de sindicate să crească salariile angajaților. Compania a anunțat în aprilie că va crește salariile a 9.000 dintre angajați cu 1 dolar peste nivelul salariului minim legal din SUA, planul fiind ca remunerațiile să ajungă să depășească 10 dolari pe oră până în 2016. Sindicatele susțin însă că nu este suficient, solicitând salarii de 15 dolari pe oră.
McDonald”s a mai anunțat că o angajează pe Silvia Lagnado, persoana din spatele „campaniei pentru frumusețe adevărată” a Dove, în funcția de director de marketing.