Un român s-a trezit cu abonamentul nelimitat suspendat, pentru că ar fi vorbit prea mult. REACȚIA Telekom
O înregistare audio halucinantă a fost postată în 22 ianuarie pe youtube de un client al companiei de telefonie Telekom. În înregistare operatoarea de date de la companie îi comunică abonatului că i-au fost suspendate serviciile de voce nelimitate deoarece ar fi vorbit la telefon mai mult de 24 de ore pe zi.
”Ați vorbit mai mult de 24 de ore în mai puțin de 24 de ore în rețeaua Vodafone, ați adus prejudicii companiei, ați afectat serviciile companiei”, a explicat operatoarea de la Telekom.
Abonatul a replicat: ”Cum să vorbesc 25 de ore sau mai mult din 24 pe abonament nelimitat de minute?”.
Întrebată ce înseamnă nelimitat, operatoarea nu a putut răspunde decât: ”Depuneți sesizare către orice instituții voiți!”, scrie b365.ro.
UPDATE. Reacția Telekom, la solicitarea gândul
„Bună ziua!
În urma înregistrării în ultima perioadă a unui trafic nefiresc de voce mobilă, Telekom Romania a implementat o serie de măsuri pentru a asigura accesul la servicii de telefonie mobilă pentru toți clienții săi, la parametri optimi. Printre măsurile implementate se numără identificarea și restricționarea unui număr de cartele preplătite si abonamente de pe care s-a efectuat zilnic un trafic de voce mobilă extrem de ridicat, în special prin folosirea funcțiilor de apel în așteptare și conferință, care a indicat o utilizare artificială a serviciilor de telefonie mobilă.
Prin trafic nefiresc ințelegem un trafic semnificativ mai mare, de până la 80 de ori mai ridicat în unele cazuri, decât traficul mediu efectuat de clienții care beneficiază de oferte similare. Astfel, în anumite situații, traficul a depășit 24 de ore de convobiri efectuate într-un interval de 24 de ore, acest lucru fiind posibil prin utilizarea unor servicii care permit realizarea de apeluri simultane, prin intermediul funcțiilor de apel în așteptare și conferință.
Vă mulțumim!”