În mai multe orașe din Ungaria pot fi întâlnite pe stradă panouri publicitare care promovează valorile „familie tradiționale” și promit suport financiar soților tineri care sunt pregătiți să devină părinți, relatează The Guardian.
„Cuplurile tinere căsătorite primesc sprijin în timp ce așteaptă un copil”, scrie pe afișul publicitar ilustrat cu doi tineri îmbrățișați.
Perspicace, utilizatorii de pe rețelele de socializare din Ungaria au sesizat însă un detaliu frapant legat de cuplul „idilic”: cei doi tineri sunt nimeni alții decât protagoniștii unui celebru meme – cel al„iubitului distras” – folosit în diverse butade pe tema infidelității.
The happy couple gracing the Hungarian government”s campaign advertising its new family policy is already famous on the internet…and not for being madly in love. pic.twitter.com/wBljm6eiF7
— Valerie Hopkins (@VALERIEin140) March 13, 2019
Fotografia care a devenit virală pe internet în ultimii ani aparține colecției de stock a unui fotograf din Barcelona, Antonio Guillem.
Anti-Juncker billboards are being replaced with advertisements of the Hungarian government”s „family protection action plan”.
But this new campaign seems to be designed by some less Internet-savvy people. OMG.
Source:https://t.co/GOT74WCHqx pic.twitter.com/aGXHeUD68l
— Szabolcs Panyi (@panyiszabolcs) March 13, 2019
Șeful Executivului de la Budapesta, Viktor Orban, a declarat în campania electorală că în actualul său mandat, cel de-al treilea, va fi orientat spre rezolvarea problemelor demografice cu care se confruntă în prezent Ungaria.
În februarie, guvernanții ungari au anunțat că femeile care au trei sau patru copii vor beneficia de o scutire pe viață de plata impozitului pe venit.