Veniturile au avansat cu 12,7%, de la 295,2 milioane de euro la 332,5 milioane de euro.
Numărul de pasageri transportați de Wizz Air în perioada analizată a urcat cu 20%, la 4,9 milioane, evoluție care a consolidat poziția de lider a operatorului în Europa Centrală și de Est. Potrivit datelor companiei, Wizz Air este lider pe piața din România, unde a introdus în primul trimestru fiscal doă noi curse.
Gradul de ocupare a aeronavelor a crescut cu 1,3 puncte procentuale, la 88,8%, fiind unul dintre cele mai ridicate la nivelul industriei.
În primul trimestru, Wizz Air a suplimentat flota cu șapte aeronave, astfel încât numărul de avioane operate de companie a ajuns la 63 de aparate A320.
Wizz Air a încheiat un memorandum de înțelegere cu Airbus pentru achiziția a 110 avioane A321 neo, care include și opțiunea pentru alte 90 de aparate, până la sfârșitul anului 2024.
Performanțele bune din primul trimestru fiscal au fost obținute în pofida faptului că Paștele a căzut în acest an cu o săptămână mai devreme decât anul trecut, având un impact negativ estimat la 5,5 milioane de euro asupra veniturilor și profitului.
Rezervările deja existente indică o cerere ridicată pentru sezonul de vară, iar compania a îmbunătățit estimările de la un profit net de 165-175 milioane de euro la 175-185 milioane de euro.
Wizz Air a anunțat în iunie că a transportat 20 de milioane de pasageri din și spre România de la lansarea operațiunilor locale, în 2007. În 2014, compania a transportat 3,9 milioane de pasageri din și spre România, cu 19,9% mai mult față de 2013. Orașul cu cel mai mare trafic de pasageri din rețeaua de transport Wizz Air din România este București, despre care compania a precizat că s-a angajat să-l dezvolte ca destinație de vacanță și pentru afaceri.
Compania efectuează curse pe 380 de rute, de la 22 de baze, conectând 112 destinații din 38 de țări.