Afacerile producătorului de soluții de securitate informatică Bitdefender vor crește cu aproximativ 25% în acest an, estimare susținută de avansul puternic al vânzărilor online, a declarat directorul general al companiei, Florin Talpeș, prezent la ZF Digital ’13.
„Vom încheia anul 2013 cu o creștere a afacerilor de aproximativ 25%, estimare susținută de avansul puternic al vânzărilor online al soluțiilor de securitate informatică Bitdefender. Creșterea pe online este efectul investițiilor în marketing, unde alocăm între 50 și 60% din bugetul total. Focusul nostru îl reprezintă piețele nord-americană și vest-europeană”, a spus Talpeș.
Potrivit datelor disponibile la Ministerul Finanțelor Publice, Bitdefender SRl București a avut în 2012 afaceri de 160,93 milioane de lei, de la 135,61 milioane de lei în anul precedent.
Întrebat când va vor fi listate la bursă acțiunile Bitdefender, Talpeș a afirmat că „nu mai devreme de 2016”.
„Bitdefender trece printr-un proces de revizuire a strategiei în următorii 3-5 ani. Personal, nu văd o ieșire pe bursă inainte de 2016. Vedem o creștere organică de 40% în fiecare an. Nu avem o problema cu banii pentru a susține această creștere”, a spus Talpeș.
Brandul Bitdefender a fost lansat în 2001, prin redenumirea antivirusului AVX, produs și comercializat de Softwin. În 2007, divizia Bitdefender s-a desprins de grupul de firme Softwin și, în urma vânzărilor în creștere, conducerea a anunțat că are ca obiectiv atingerea unei cote de 2% din piața mondială de antivirus și listarea la una dintre marile burse internaționale în 2008-2009, termen decalat ulterior pentru 2012, din cauza crizei financiare.