Prima pagină » Tehnologie » Vești BUNE pentru cei care comandă produse online, inclusiv de la eMag. Coletul va putea fi urmărit în timp real pe hartă

Vești BUNE pentru cei care comandă produse online, inclusiv de la eMag. Coletul va putea fi urmărit în timp real pe hartă

Vești BUNE pentru cei care comandă produse online, inclusiv de la eMag. Coletul va putea fi urmărit în timp real pe hartă
Schimbări pentru cei care comandă pe eMAG și alte magazine online: aplicația lansată pentru clienți și magazine

Sameday, unul dintre principalii jucatori de pe piața de curierat, investește peste 1 milion de euro și lansează SAMEDAY App, aplicația mobilă menită să îmbunătățească experiența pe care clienții o au cu magazinele online.

Reprezentanții Sameday precizează că aplicația oferă utilizatorilor mai multă predictibilitate, flexibilitate și transparență asupra procesului de livrare. Funcționalitățile incluse în aplicația SAMEDAY răspund cerințelor și nevoilor specifice ale consumatorilor în ceea ce privește serviciile de curierat, fiind construite pe baza feedback-ului oferit de aceștia în cadrul unui studiu de piață realizat de companie în luna mai a acestui an.

Conform studiului Sameday, livrarea coletelor în siguranță, rapiditatea și comunicarea clară cu privire la timpul de livrare preconizat se numără printre cele mai mari așteptări ale clienților în interacțiunea lor cu orice companie de curierat. Cercetarea comandată de Sameday a arătat că 78% dintre respondenți își doresc o aplicație mobilă care să ofere mai mult control și flexibilitate în procesul de livrare. Funcționalitățile cele mai dorite de utilizatori sunt urmărirea în timp real a procesului de livrare, posibilitatea amânării livrării, respectiv prelungirea termenului de păstrare a coletului în easybox.

Sameday a integrat în noua aplicație funcționalități care oferă

  • Urmărirea în timp real pe hartă a traseului coletului – clienții pot urmări locația exactă a coletelor cu până la 2 ore înainte de livrare;
  • Plata cu cardul direct din aplicație – deși au optat pentru plata ramburs, clienții au opțiunea de a plăti online comenzile, direct din aplicație;
  • Redirecționarea coletelor la easybox sau la altă adresă – clienții pot opta pentru redirecționarea coletelor către un easybox din apropiere pentru ridicare ulterioară sau la o altă adresă mai convenabilă. Pentru o utilizare facilă, clienții au posibilitatea de a salva multiple adrese de livrare accesând meniul „Adresele mele”.
  • Prelungirea perioadei de păstrare a coletului în easybox cu până la 24 de ore – În cazul în care nu-și mai pot ridica coletele de la easybox în timp util, clienții pot prelungi perioada de păstrare a coletelor la easybox direct din aplicație.
  • Amânarea livrării cu până la 5 zile – în situațiile imprevizibile în care nu se mai află la adresă pentru a prelua coletul, clienții pot opta pentru a amâna livrarea cu până la 5 zile lucrătoare, în București și, respectiv, 2 zile lucrătoare pentru toate celelalte zone ale țării.

Acces la istoricul comenzilor

De asemenea, SAMEDAY App include și alte caracteristici utile clienților, precum: salvarea adreselor de livrare și easybox-urile preferate; adăugarea cardurilor bancare în aplicație pentru o plată cât mai rapidă; posibilitatea verificării statusului tuturor comenzilor Sameday în același loc; acces la istoricul comenzilor; cod PIN/QR mereu la îndemână pentru validarea livrării; notificare cu privire la intervalul de timp în care va fi realizată livrarea; anularea comenzii înainte de livrare; înregistrarea în aplicație direct cu contul eMAG, Google Play sau Apple Store, conform Wall Street.

Aplicația mobilă SAMEDAY App poate fi descărcată gratuit din Apple Store sau Google Play.

Sursa foto: Facebook Sameday

Carla Adamescu este un jurnalist cu experiență în domeniul social. A lucrat în presa locală și, ulterior, la publicații din Capitală. S-a alăturat echipei Gândul în anul 2022 și scrie ... vezi toate articolele

Citește și