Cum a fost umilită o turistă în restaurantul unui hotel de 4 stele din Eforie Nord. Ce i-a făcut șeful de sală când i-a cerut desert
Mare, soare și un hotel de 4 stele. Părea că sunt ingredientele pentru o vacanță perfectă. Realitatea, însă, a fost alta pentru o turistă care a optat pentru un concediu la Eforie Nord, într-un hotel destul de bine cotat.
Femeia a plătit 7.300 de lei, pentru o cazare de 7 nopți. În schimbul banilor a primit camere mari, spațioase și curate, dar a avut de înfruntat și atitudinea mai puțin profesionistă a unui șef de sală.
Ea a povestit ce s-a întâmplat când a cerut un desert, dar și cum arată zona din jurul hotelului, motive pentru care nu recomandă această locație de la malul Mării Negre.
Ce i-a făcut șeful de sală când i-a cerut desert
„Nu recomand Hotel Mirage Beach Eforie Nord. Locație urâtă, chiar dacă e pe plajă. În fața hotelului este o clădire în construcție care obstrucționează aproape toată vederea spre mare+wc public chiar în fața intrării în hotel.
Mâncarea nediversificată, iar desertul deplorabil! Personalul de la recepție și curățenie drăguț, dar cel din sala de mese plictisit și morocănos. Când am cerut desert fiindcă se terminase, șeful de sala, un domn tânăr, a răspuns ca el nu poate să aprovizioneze desert pentru toată lumea și că asta e dacă nu am ajuns să gust din unele sortimente!
Am răspuns că nu e normal la 4 stele, după ce plătesc 7.300 de lei pentru 7 nopți, să nu apuc să gustăm- eu sau copilul – din unele sortimente fiindcă ei nu aprovizionează destul, înspre deloc!
Mi-a răspuns, într-un mod obraznic că, probabil, am plătit 7300 pentru 20 de nopți, nu pentru 7! Ca să fiu obiectivă pana la capăt, camerele și balconul, mari, spațioase și curate. Doamnele de la curățenie veneau zilnic și ne întrebau dacă dorim curățenie, prosoape, etc”, a povestit turista, pe un grup de Facebook, destinat recenziilor din domeniul turismului.