Mai mulți turiști români au plecat în Bulgaria la un hotel de 5 stele la ultra all inclusive, dar au avut parte de o vacanță de coșmar. „Sora mea s-a trezit cu tocul de la ușă în cap. Curățenie nu s-a mai făcut de un an”, a povestit unul dintre ghinioniști.
Atrași de modul în care arată hotelurile din Bulgaria, mulți români preferă să își petreacă vacanțele pe litoralul Mării Negre din țara vecină. Dacă unii au parte de vacanțe de vis, alții se întorc cu un gust amar.
Alex a fost, împreună cu mai mulți prieteni, la un hotel de 5 stele din Bulgaria și a povestit experiența pe care a avut-o.
„Un sfat unde să NU vă cazați în Bulgaria. Am achiziționat 4 camere la hotel Royal Castle Elenite (hotel de 5 stele ca aspect și 2 stele ca facilități) pe perioada 1-5 august (4 nopți) ultra all inclusive (1.100€/camera).
Am ajuns la Check-in, ne-au anunțat că au o problemă tehnică cu apa caldă în vila pe care am luat-o, așa că ne-au oferit camere în hotel. Am zis ok. Camerele celor de la etajul 1 aveau un miros de mucegai și ușile la balcoane rupte (ușile au fost reparate a doua zi după sesizare la recepție), toate camere pline de praf, curățenie nu s-a mai făcut de 1 an acolo pe motivul că nu se așteptau la acest volum de oameni”, a scris Alex, pe grupul de Facebook Vacanțe do it yourself.
Românul spune că a fost dezamăgit și de atitudinea angajaților, care i-au spune că dacă nu îi convin condițiile este liber să plece.
„Trei zile a durat să ne curățe camerele și lenjeriile, la unii dintre noi, iar la ații deloc. Sora mea s-a trezit cu tocul de la ușa de la baie în cap.
Am discutat la recepție civilizat și am cerut să vorbim cu un manager. A sosit o domnișoară și i-am explicat situația și am cerut în mod amiabil rezolvarea acestei situații.
Răspunsul ei m-a lăsat masca: „You see that door? You don’t like the Hotel you can checkout and leave”.
Nu au etichete de pus pe ușă „Don’t disturb” sau „Clean my room”. M-am trezit cu camerista peste mine în baie. Mâncarea a fost Ok. Băuturile erau cele mai ieftine de pe piață – Coca Cola era la dozator și se găsea doar la barul de pe terasă, dar zici că era suc la plic cu apă minerală. Aquapark-ul avea doar două piscine valabile și două tobogane. La restul erau „probleme tehnice”.
Pun la dispoziție vreo 30 de șezlonguri, deci am făcut în schimburi dimineața. Cine se duce la plajă primul să ocupe 3-4. Nu poți să închiriezi, doar să cumperi de la tarabele din zonă. Sunt multe chestii care ne-au lăsat pe toți cu un gust amar”, a conchis Alex.
Mai mulți turiști care sunt înscriși pe grupul de Facebook au reacționat în urma postării făcute de tânăr.
„Nu înțeleg cum puteți da atâția bani pe 4 nopți de cazare în Bulgaria sau România, eu cu banii ăștia merg pe insule de lux!”, a scris un utilizator al grupului.
„Atât am plătit eu la Mamaia Nord, la Phoenicia, și a fost totul la superlativ. All inclusive resort fain, mâncare, curățenie. Nimic de reproșat. Foarte curat și pe plajă”, a scris o altă persoană.
De asemenea, a comentat și o altă turistă din România care a avut o experiență la fel de urâtă la hotelul de pe litoralul bulgăresc.