Prima pagină » Turism » Motivul ireal pentru care un turist român a fost taxat cu 325 de euro, după ce a refuzat o cazare Airbnb, în Turcia: „Mi se pare ridicol”

Motivul ireal pentru care un turist român a fost taxat cu 325 de euro, după ce a refuzat o cazare Airbnb, în Turcia: „Mi se pare ridicol”

Motivul ireal pentru care un turist român a fost taxat cu 325 de euro, după ce a refuzat o cazare Airbnb, în Turcia: „Mi se pare ridicol”

Un turist român a fost taxat cu 325 de euro, după ce a refuzat o cazare Airbnb, în Turcia. S-a prezentat la locația pe care o rezervase, însă a realizat că nu corespund condițiile, motiv pentru care a ales să plece. Totuși, la două săptămâni distanță, turistul a primit un mesaj prin care i se solicita să plătească o taxă de câteva sute de euro pentru serviciile de curățenie. Povestea se află, mai jos, în articol.

Un turist român și-a rezervat un Airbnb în Turcia. Însă, odată ajuns la destinație, a realizat că nu corespund condițiile. Pentru că anunțul nu reliefa realitatea, a decis să plece câteva minute mai târziu și să solicite rambursarea banilor. Tot în aceeași zi, a reușit să își găsească o altă cazare. La câteva zile distanță, turistul român a primit banii în urma solicitării sale.

Vezi și O casă de păpuși în mărime naturală poate fi ÎNCHIRIATĂ. Unde se află și cât costă pe noapte

Vezi și Orașul european care interzice AIRBNB. Care este motivul

Un turist român a fost taxat cu 325 de euro, după ce a refuzat o cazare Airbnb în Turcia

La două săptămâni distanță, turistul român a avut parte de o surpriză. A primit un mesaj prin care este înștiințat de gazda primei locații că trebuie să plătească 325 de euro pentru serviciile de curățenie. Totuși, nu a stat nici măcar o noapte la cazarea respectivă. A luat legătura cu Suportul Airbnb pentru a rezolva situația – reprezentanții platformei de booking, însă, s-au poziționat de partea gazdei. Turistul fotografiase locația pentru a avea dovadă că nu corespund cerințele, apoi a cerut rambursarea banilor.

Pe lângă rambursare, turistul român a mai primit „20 și ceva de euro pentru inconvenient”. La 17 zile distanță, primește o solicitare să plătească sute de euro pentru curățenie.

„După 17 zile, primesc (o solicitare) că trebuie să plătesc 325 euro pentru curățenie, că am lăsat păr în duș, murdărie pe toaletă și lucruri de genul acesta. Lucru care nu e adevărat. Noi nici măcar nu am folosit toaleta, darămite să mai facem și duș. Tot discut cu cei de la Suport Airbnb care îi dau dreptate gazdei”, a susținut turistul român, potrivit Adevarul.ro.

Turistul susține că i se pare „ireal și ridicol” tot ce se întâmplă și că acum este acuzat că ar fi provocat pabuge în locația în care… nu a stat!

„Mi se pare ireal și ridicol. Ea tot insista că noi nu ne-am mai prezentat la cazare și că am greșit casa și acum, brusc, că de fapt am fost și am și făcut pagube. (…) Oricum nu plătesc, să mă dea în judecată, dacă dovedesc că e părul meu sau mai știu eu ce”, a mai precizat turistul.

Sursă foto: Pixabay (caracter ilustrativ)

A căpătat experiență în trustul Intact Media Group și a activat, ulterior, în echipa Kanal D. În 2019 s-a alăturat trustului Gândul Media Network, semnând articole în CIAO, VERDICT, CANCAN ... vezi toate articolele

Citește și