După BBC, Reuters, AP, Der Spiegel și Le Monde, campania gândul-GMP „Why don”t you come over” a ajuns și în revista TIME.
„gândul a răspuns campaniei anti-imigranți pe care guvernul britanic ar intenționa să o lanseze. Răspunsul gândul vine sub sloganul: ‘S-ar putea să nu ne placă Marea Britanie, dar voi veți iubi România””, scrie TIME.
Citește și GALERIE FOTO. Afișele făcute de cititorii Gândul în campania „Why don’t you come over?”. Felicitările noastre românilor inteligenți!
Citește și MESAJUL ROMÂNILOR A AJUNS ÎN ÎNTREAGA LUME. Campania Gândul „Why Don”t You Come Over?”, dezbătută în presa din Marea Britanie, SUA, Franța și Germania. Și nu ne oprim aici
Revista americană amintește, apoi, de câteva dintre sloganurile campaniei „Why don”t you come over”, printre care „Berea noastră e mai ieftină decât apa voastră” sau „Jumătate dintre românce arată precum Kate, cealaltă jumătate, ca Pippa”.
TIME remarcă faptul că gândul și GMP au o campanie pozitivă, dându-le motive britanicilor să vină în România, iar jurnaliștii remarcă faptul că foarte mulți români, cititori sau nu ai ziarului gândul, s-au alăturat campaniei „Why don”t you come over”.
De asemenea, TIME scrie și de cea de-a doua etapă a campaniei gândul-GMP „Why don”t you come over”, în care românii sunt invitați să-i găzduiască pe britanici pe canapelele lor de acasă.
Citește și Campania Gândul „Why don”t you come over?” De unde a început totul: cât de real este „pericolul românesc” în Marea Britanie
Citește și Facebook a șters aplicația Gândul prin care cititorii își scriau propriile afișe în campania „Why don”t you come over?”. Aplicația va fi implementată pe gandul.info. GALERIE FOTO