Cititorii gândul continuă să își creeze propriile afișe pentru campania „Why don”t you come over?”, folosind aplicația Come to Romania”, implementată direct pe site-ul gandul.info.
Mii de cititori și-au generat afișe cu sloganuri proprii pentru campania „Why don”t you come over?”, folosind aplicația de Facebook a gândul, până când aceasta a fost ștearsă. Ulterior, aplicația a fost implementată direct pe gandul.info, unde cei care susțin campania gândul-GMP „Why don”t you come over” își pot testa în continuare imaginația și umorul, născocind sloganuri noi pentru a-i convinge pe britanici să vină în România.
Citește și GALERIE FOTO. Afișele făcute de cititorii Gândul în campania „Why don’t you come over?”. Felicitările noastre românilor inteligenți!
Citește și MESAJUL ROMÂNILOR A AJUNS ÎN ÎNTREAGA LUME. Campania Gândul „Why Don”t You Come Over?”, dezbătută în presa din Marea Britanie, SUA, Franța și Germania. Și nu ne oprim aici
Citește și Campania Gândul „Why don”t you come over?” De unde a început totul: cât de real este „pericolul românesc” în Marea Britanie
Citește și Facebook a șters aplicația Gândul prin care cititorii își scriau propriile afișe în campania „Why don”t you come over?”. Aplicația va fi implementată pe gandul.info. GALERIE FOTO
Iată câteva dintre cele mai inspirate mesaje postate de cititorii gândul în aplicația de pe gandul.info:
Marea Britanie? Și noi suntem destul de grozavi! (În engleză, „great” înseamnă atât mare, cât și grozav)
În România, nu trebuie să cari umbrela după tine tot anul
Noi le spunem oamenilor pe nume, nu îi numim „imigranți”
British Airways îi datorează multe lui Henri Coandă.
Noi vedem soarele în fiecare zi!
Noi mergem pe partea dreaptă a drumului (În engleză, „right” înseamnă atât dreaptă, cât și bună).